Діагностичні методики

Методика «Карта інтересів А.Є. Голомштока»
(вивчення професійно орієнтованих інтересів старшокласників)

Обладнання: опитувальник «Карта інтересів», розроблений А.Є. Голомштоком, бланк відповідей.
Інструкція. Для визначення провідних інтересів Вам запропоновано перелік питань. Якщо Вам дуже подобається те, про що запитують, у бланку відповідей поруч із його номером поставте два плюси («++»), якщо просто подобається – один плюс («+»), якщо не знаєте, сумніваєтесь – нуль («0»), якщо не подобається – один мінус («-»), а якщо зовсім не подобається – два мінуси («- -»). Відповідайте на запитання, не пропускаючи жодного з них.

Детальніше


Методика. Вивчення професійних переваг
з обліком «Предмету праці»
«ДДО» – варіант 1
В основу методики «Диференційно-діагностичного опитувальника» покладено схему класифікації професій, відповідно до якої всі професії розподілено на п’ять груп за предметом праці: «Людина», «Природа», «Техніка», «Художній образ», «Знакова система».
Хід виконання
«Після відповідного навчання Ви зможете виконувати будь-яку роботу. Але якби Вам довелося вибирати тільки із двох можливостей, що б Ви забажали більше?»
Відповідаючи на це питання, необхідно віддати перевагу або виду діяльності (а) стосовно (б) або діяльності (б) стосовно (а) і поставити «+» у відповідній клітинці аркуша відповідей.

Детальніше


Немає коментарів:

Дописати коментар